Terug naar overzicht
Vodafone Ziggo
Vodafone Ziggo

Retail activaties

Voor VodafoneZiggo ontwikkelden we meerdere activaties die merkbeleving écht tot leven brengen. Zo brachten we met de ‘2=1 iPhone 17-actie’ consumenten rechtstreeks in contact met het merk: medewerkers deelden flyers uit om de deal onder de aandacht te brengen en bij aankoop van een iPhone 17 maakten klanten kans om nóg iemand te verrassen met hetzelfde toestel. Door hun motivatie te delen op een speciaal kaartje, bevestigd op een grote iPhone-display in de winkel, ontstond een speelse én persoonlijke campagne – met als hoogtepunt de verloting van maar liefst 10 iPhones 17.
Ook met de energieke ‘Oh YEAH’-campagne zorgden we voor een verrassende merkervaring. Deze activatie draaide volledig om het oproepen van dat onvergetelijke oh yeah-moment, waarbij consumenten op een positieve manier in aanraking kwamen met VodafoneZiggo en direct een sterke merkverbinding voelden.
Samen laten deze campagnes zien hoe we voor VodafoneZiggo creativiteit, interactie en beleving combineren om merkvoorkeur te vergroten en consumenten actief te betrekken.


Werkzaamheden

  • Actiemarketing
  • Retailactivatie

Voorbeelden